Saturday 23 April 2011

Taxiing to Holding Point C + Take Off by Afiq Syahmi.

jyeahhhhhh,bersua jugak kita yekk.haha.well, today was my rest day after 2 weeks non-stop flying. Semua gara-gara Airforce yg nak buat exercise nnt bulan May. So navigation semua nak kene settlekan as soon as possible.haishh. Harini aku nak share dgn korg pasal Taxiing dengan Take off. Taxiing ni adalah masa awal2 kapal nak berjalan masok ke atas runway. Kalau kat Terengganu ni runway dia Rwy 04 dgn Rwy 22. so video kat bawah ni adalah masa mutual flying aku dgn afiq, so aku amek kesempatan ni record lah. video ni ade include sound dari Air Traffic Controller sekali.hehehe. So korang tgk lah dulu video ni ok. heee. aku nak buat map ni nak siapkan route utk aku land kat Kerteh Airport ( WMKE ) ari Isnin nnt.we'll meet again soon ;))



No comments:

Post a Comment